
Długopisy reklamowe
Czy marketing można prowadzić w szkołach? Obecnie, jak najbardziej tak. Szkoła jest miejscem, gdzie podejmowanych jest bardzo wiele działań tego typu. Przede wszystkim promować się mogą te firmy, które w jakikolwiek sposób są zaangażowane w tworzenie szkoły, dostarczanie materiałów czy usług dla uczniów, nauczycieli czy dyrekcji. Firm tego rodzaju jest bez liku, toteż ich marketing jest także bardzo posunięty. Mogą one wręcz prowadzić aktywności promujące swoją markę w sposób tak nasilony, jak jest to spotykane w miejscach do tego stworzonych, do których szkoła bez dwóch zdań nie należy. Aby ująć temat konkretniej, warto opisać przykład takich działań. Co może być owym przykładem?Bardzo dobrą egzemplifikacją mogą być długopisy reklamowe, których rozdawanie jest coraz popularniejsze. Rzecz jasna samo rozdawanie nie odbywa się na terenie szkoły, ale już np. w jej pobliżu jak najbardziej. Ponadto może mieć miejsce w sytuacjach, w których natężenie uczniów jest duże, choć nie ma akurat lekcji, jak choćby imprezy, koncerty, happeningi czy inne okoliczności i przedsięwzięcia organizowane dla i przez uczniów.
Warto zauważyć, że długopisy reklamowe nadają się doskonale do promocji w szkołach, ponieważ przydają się uczniom podczas lekcji. Pisanie jest podstawowym zajęciem każdego ucznia na lekcji, toteż nie można się obyć bez długopisu. A że promuje on akurat konkretną markę? Jest to dla niej okoliczność korzystna.
Na koniec warto dodać, jakie konkretnie firmy mogą dystrybuować długopisy reklamowe w szkołach? Wydaje się, że mogą to być np. producenci książek, zeszytów czy innych przyborów szkolnych. Ponadto mogą być dostawcy usług takich jak catering, obsługa urządzeń elektronicznych, a także dostawcy sprzętu wykorzystywanego np. podczas lekcji wuefu. W ostateczności mogą się reklamować również firmy ochroniarskie, których obecnie zatrudnia się w szkołach bardzo dużo. Wszystkie one chcą przypodobać się uczniom, dyrekcji i nauczycielom. Nie może to dziwić, ale nie powinno też martwić, bowiem im większa rywalizacja między firmami, tym wyższa jakość usług i produktów w szkołach.