Z warsztatów samochodowych korzystają jedynie te osoby, które posiadają własne samochody. Wszak to właśnie te pojazdy naprawiane są w tym miejscu. Nie mniej jednak jeśli dobrze rozejrzymy się po swojej okolicy to z pewnością będziemy w stanie zauważyć, że znajduje się tam przynajmniej kilka takich miejsc, gdzie naprawiają pojazdy. Dlatego właśnie nawet warsztat samochodowy wymaga odpowiedniej promocji. Dzięki temu będzie wstanie się wyróżnić na tle pozostałych podobnych usługodawców z okolicy. Oczywiście jeśli reklama pójdzie w parze z fachową obsługą klienta to sukces mamy naprawdę zagwarantowany.Jednym słowem agencja reklamowa powinna również tworzyć reklamy skierowane do klientów warsztatów samochodowych. Nie mniej jednak reklama w tym przypadku będzie wyglądała nieco inaczej. jeśli jest to pojedynczy warsztat samochodowy to z pewnością działać on będzie jedynie na określonym terenie. W takiej sytuacji odbiorcami reklamy będą okoliczni mieszkańcy, na przykład z danej dzielnicy lub niewielkiej miejscowości. Do tego oczywiście jedynie ci, którzy posiadają samochody. Zatem odbiorcy to stosunkowo wąska grupa, ale precyzyjnie określona.
Co innego, kiedy agencja reklamowa ma za zadanie stworzyć reklamę dla sieci warsztatów samochodowych. W takiej sytuacji po prostu również odbiorcy reklamy to znacznie szersze grono. Wszak wtedy reklama skierowana będzie do wszystkich osób posiadających samochody, którzy mieszkają w okolicy dowolnego punktu sieci warsztatów samochodowych.
Niezależnie od tego dla jak szerokiego grona Agencja reklamowa ma przygotować reklamę najważniejsze jest to, by była ona skuteczna. Dlatego właśnie niezbędne będą elementy informacyjne. W tym wypadku są to głównie ulotki oraz plakaty. Można oczywiście wykorzystać media do reklama. W takiej sytuacji to praca odegra najważniejszą rolę. Poza tym czasami wykorzystuje się także regionalne stacje telewizyjne,a nawet radiowe. Jednym słowem kampania reklamowa warsztatu samochodowego może odbywać się w dowolnych mediach i miejscach. najważniejsze, by trafiła bezpośrednio do grupy docelowej, czyli do właścicieli samochodów i kierowców. oczywiście skala całej reklamy będzie uzależniona przede wszystkim od budżetu i potrzeby danego miejsca.